Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Sazebník úhrad za poskytování informací poskytovaných obcí Sebranice

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací, který je nedílnou součástí směrnice č. 1/2018 o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Tento sazebník je vydán v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím (dále jen „NV“).

Náklady

 

Cena

Pořízení kopií (§ 4 NV) 1 kopie  
Černobílá kopie/tisk: formátu A4 jednostranná 2 Kč
  formátu A4 oboustranná 4 Kč
  formátu A3 jednostranná 5 Kč
  formátu A3 oboustranná 10 Kč
     
Barevná kopie/tisk: formátu A4 jednostranná 5 Kč
  formátu A4 oboustranná 10 Kč
  formátu A3 jednostranná 10 Kč
  formátu A3 oboustranná 20 Kč
     
Skenování: dle formátu požadované informace stejně jako v případě kopírování
     
Na technické nosiče dat (§ 5 NV): 1 kus  
  DVD 10 Kč
  CD  10 Kč
     
Odeslání informace žadateli (§ 6 NV): Balné (paušální částka) 20 Kč
  Poštovní služby cena hrazená provozovateli poštovních služeb
     
Mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací (§ 7 NV): Personální náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací, přesáhne-li doba vyhledávání informace 1 hod.: 200 Kč za každou další započatou hod.  

Sazebník je též možné stáhnout ZDE.

Platnost sazebníku: od 1. 1. 2021

Schváleno Zastupitelstvem obce Sebranice dne 14. 12. 2020 Usnesením č. 12/2020.

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

Výroční zpráva za rok 2018

Výroční zpráva za rok 2019

Výroční zpráva za rok 2020

Výroční zpráva za rok 2021

Poskytnuté informace

Zaslání investičních plánů vyřízeno 4. 6. 2015
Právní informační systém vyřízeno 4. 6. 2015
Investiční akce pro rok 2016 vyřízeno 17. 2. 2016
Investiční akce pro rok 2017 vyřízeno 21. 2. 2017
Informace ke svozu komunálního a tříděného odpadu vyřízeno 30. 03. 2017
Informace o soustavě veřejného osvětlení vyřízeno 13. 07. 2017
Informace k smluvnímu vztahu s obalovou společností EKO-KOM vyřízeno 26. 07. 2017
Informace o sociálním bydlení vyřízeno 26. 07. 2017
Problémy s holuby, špačky apod. vyřízeno 17. 08. 2017
Seznam bankovních účtů, počet uzavřených darovacích smluv od 1. 1. 2014 do 31. 7. 2017 vyřízeno 12. 09. 2017
Jména a příjmení všech uvolněných zastupitelů a zastupitelek v zastupitelstvu vyřízeno 01. 11. 2017
Znění jednacího řádu, termín nejbližšího zasedání ZO atd. vyřízeno 20. 11. 2017
Podání nabídky ve smyslu veřejných zakázek vyřízeno 19. 08. 2019