Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Služby > Sport areál koupaliště

Sportovní areál koupaliště

sport_areal_koupaliste_748.jpg

Co najdete ve sportovním areálu

Ve sportovním areálu koupaliště je k dispozici kurt s umělým povrchem na tenis, nohejbal, volejbal, fotbal a speed badminton. Dva kurty na plážový volejbal a fotbal a ping-pongový stůl.

Koupaliště Sebranice

Koupaliště nabízí svým návštěvníkům plavecký bazén o velikosti 50 x 21 metrů se skluzavkou, menší bazén s vodním hřibem pro děti, ve kterém je voda přihřívána, 2 kurty na plážový volejbal a fotbal, tenisový kurt s umělým povrchem, stůl na stolní tenis. K odpočinku a opalování lze využít upravované travnaté plochy v okolí bazénu. Občerstvit se můžete v přilehlé hospůdce, nebo ve stánku, který je přímo u bazénu.

Kontaktní informace

Sebranice 100, 569 62 Sebranice u Litomyšle
+420 461 745 133
obec@sebranice.cz
  www.sebranice.cz

Provoz koupaliště-zavřeno

koupaliste.jpg

Ceník vstupného

9.00 - 17.00 hodin

17.00 - 21.00 hodin

Děti do 5 let zdarma Děti do 5 let zdarma
Děti od 5 do 15 let 25 Kč Děti od 5 do 15 let 10 Kč
Dospělí 45 Kč Dospělí 20 Kč

Zvýhodněné vstupné

Děti od 5 do 15 let 10 vstupů 170 Kč
Dospělí 10 vstupů 300 Kč

koupaliste_2.jpg

koupaliste_748.jpg

koupaliste_3.jpg

Permanentky

Obecní úřad Sebranice Vám opět nabízí možnost objednání permanentek do sportovního areálu v Sebranicích na letní sezónu roku 2019. Posledním dnem pro objednání permanentek je pátek 31. května 2019. Permanentky můžete objednávat buď telefonicky na čísle 461 745 133, e-mailem na obec@sebranice.cz nebo osobně v kanceláři obecního úřadu. K objednání permanentek potřebujeme znát: jméno, příjmení, datum narození a bydliště. Pokud objednáváte permanentky přes e-mail, objednávku Vám potvrdíme. Pokud neobdržíte potvrzení objednání, nemusel nám e-mail přijít, a proto Vás předem prosíme o opětovné zaslání objednávky. Děkujeme.

Ceník permanentek

narozeni 2014-2019 zdarma
narozeni 2004-2013 100 Kč
narozeni 2003 a dříve 240 Kč

 

Hospůdka "Na koupališti"

Po-Ne
11.00-22.00 hodin

Za nepříznivého počasí je otevřeno od 16.00 hod.

Více informací o hospůdce naleznete ZDE.

 

Rezervace sportovišť

Rezervace sportovišť můžete provádět prostřednictvím on-line rezervačního systému, nebo po telefonické domluvě, kde si můžete zarezervovat různá sportoviště ve Sportovním areálu koupaliště v Sebranicích.

on-line rezervace
+420 737 921 604, p. Minář

 

Ceny za pronájem sportovišť

Tenisový kurt 60 Kč/hodina
Plážový volejbal 60 Kč/hodina
Plážový fotbal 100 Kč/hodina
Ping-pongový stůl 20 Kč/hodina
Souprava na tenis (2 rakety, 2 míčky) 30 Kč/hodina
Speed badminton (2 rakety, speedry) 30 Kč/hodina

 

Kurt s umělým povrchem pro tenis, nohejbal, volejbal, fotbal a speed badminton

pardubicky_kraj_220.pngV roce 2017 byla provedena výměna stávajícího sportovního povrchu za umělý trávník Tigerturf Evo Pro za finanční podpory Pardubického kraje.

tenisovy_kurt.jpg

 

Rezervace tenisového kurtu

on-line rezervace
+420 737 921 604, p. Minář

 

Tenisový kurt 60 Kč/hodina
Speed badminton 30 Kč/hodina

 

Dva kurty na plážový volejbal a fotbal

plazovy_kurt.jpg

Rezervace plážového kurtu

on-line rezervace
+420 737 921 604, p. Minář


Plážový volejbal

60 Kč/hodina

Plážový fotbal

100 Kč/hodina

Ping-pongový stůl

ping-pong.jpg

 

Rezervace ping-pongového stolu

on-line rezervace
+420 737 921 604, p. Minář

 

Ping-pongový stůl 20 Kč/hodina

Malý vyhřívaný bazén pro děti

detsky_bazen.jpg

  

detsky_bazen_2.jpg

 

Volný čas

Poznávací stezka obce

Ve volném čase můžete využít poznávací stezku obce "Sebranice v historii a současnosti", která má 12 zastavení a je dlouhá 8,5 km. Začíná u kostela sv. Mikuláše a poslední zastavení je na "Husinci".

Okolí Sebranic

Další možností jak strávit volný čas, jsou výlety do okolí Sebranic, kde je spousta krásných míst, která lákají k návštěvě.

Workoutové prvky na poznávací stezce v Sebranicích

bradla.jpg

bradla

kliky.jpg

kliky

lavice.jpg

lavice

sestava žebřin.jpg

sestava žebřin

workoutove hriste u kaple sv. Mikulase.jpg

hřiště

workoutove hriste u kaple sv. Mikulase-2.jpg

hřiště

Když se budete procházet po naučné stezce naší obce, můžete si povšimnout jakýchsi nově vyrostlých konstrukcí připomínajících možná vybavení středověké mučírny. Avšak jedná se pouze o hřiště určené pro cvičení s vlastní vahou těla (workoutové hřiště).

Blahodárný vliv cvičení na naše fyzické a psychické zdraví ve spojení s čerstvým vzduchem je ideální volbou pro zvyšování a udržování dobré kondice. Hřiště naleznete za koupalištěm, na cestě směřující ke kapličce u Mikulášku a v dřevěné podobě pak jako součást dětského hřiště nacházejícího se vedle mateřské školy. Posilování lze tak spojit například i s během nebo procházkou mezi hřišti, kdy si na každém z nich odcvičíme sadu cviků.

Hřiště je vhodné pro děti od 140 cm, mládež, dospělé i seniory – horní věková hranice není vymezena, tak žádné výmluvy!

Workoutové hřiště bylo vybudováno v roce 2018 za finanční podpory Pardubického kraje.

A teď už pár tipů na základní cviky k jednotlivým prvkům (po zadání „základní workoutové cviky“ na Youtube naleznete video návody ke spoustě cviků a tipy na další cviky).

Dvojitá lavice

Jednotlivé lavice jsou určeny k posilování především břišních svalů.

sedy-lehy – nohy nahoru, nártem za trubku, zvedat trup do polohy kolmé vůči zemi

obrácená poloha – hlavou nahoru, rukama se držet za trubku a zvedat nohy kolmo k lavici

Nízká hrazda na kliky

Tento prvek je určen k posilování především svalů horní poloviny těla (prsní svalstvo, tricepsy, v menší míře břišní, zádové a deltové svaly a bicepsy). Jednodušší variantou je provádět kliky na kolenou.

Standardní klik – nohy opřené o zem, ruce na hrazdě na šíři ramen, tělo zpevněno v rovině

Úzký klik – ruce na hrazdě na šíři ramen, ale lokty nesměřují do stran, nýbrž dozadu a u těla

Široký klik – ruce dále od sebe než u standardních kliků, větší zapojení svalů ramen

Zadní (tricepsový) klik – otočíme se zády k zemi, ruce na šíři ramen na hrazdě, nohy zapřené patami o zem a jako kdybychom si chtěli sednout na zem

Obrácená varianta kliků – nohy opřeny nad nártem o hrazdu, ruce na trávě – větší zapojení horních partií prsních svalů

Bradla

Cviky je možno provádět ve výškových úrovních 1,3 a 1 m nad zemí. Posilujeme zejména ramena, prsní svaly, tricepsy i bicepsy, břišní a zádové svalstvo, avšak v jiných směrech a zapojí se tedy i jiné části svalů než například u klasických kliků.

vzpor – stojíme mezi bradly, chytíme se bradel a vyzdvihneme se nahoru, paže jsou připaženy, v jedné ose s tělem, lokty propnuty a ruce svírají pevně bradla dlaněmi směrem k tělu, nahoře se ve zpevnění chvíli držíme a opakujeme

zdvih nohou – po vyzdvižení zůstáváme v horní pozici a zvedáme před sebe s výdechem pomalu natažené nohy až jsou kolmo k tělu

dip (klik na bradle) – začínáme vzporem, chvíli setrváme v horní poloze a pak se pomalu s nádechem stabilně spouštíme dolů, stále jsme přitom napřímení, lokty směřují za tělo a podél bradel, spouštíme se dolů, dokud se biceps téměř dotýká předloktí a pak se vracíme zpět do horní pozice.

Sestava žebřin

vysoká hrazda – shyb nadhmatem (záda) a podhmatem (bicepsy), jednodušší varianty - negativní shyb (nepřitahujeme se, pouze naskočíme ke hrazdě a po 10 s se spouštíme dolů až do napnutých rukou), stabilizace v přítahu (naskočíme ke hrazdě a zůstaneme nahoře v přítahu, tak, jak dlouho můžeme)

nízká hrazda – přítahy s oporou nohou, nohy jsou zapřeny o paty, tělo je šikmo pod hrazdou zpevněné a přitahujeme se nadhmatem nebo podhmatem a v různých šířkách

vodorovná žebřina - ručkování po hrazdách, přítahy kolen/nohou ve visu

svislá žebřina – lezení – protažení, kliky s oporou

svislá tyč – šplh, cvik lidská vlajka (složité) 

Tipy pro trénink

Před posilováním je důležité se zahřát, a to třeba skákáním přes švihadlo, nebo během (alespoň 5–10 min). Vhodné je také rozhýbat krouživými pohyby klouby.

Příklad tréninku: Vybereme si sadu několika cviků a každý cvik zopakujeme 10x, mezi cviky si dáme krátké 10s přestávky. Jednotlivé cviky na prvcích můžeme doplnit například dřepy nebo výpady pro posílení nohou a hýždí, viz například: 1. vzpory na bradlech, 2. dřepy, 3. přítahy na nízké hrazdě se zapřením nohou o paty, 4. zvedání nohou ve visu na žebřině, 5. výpady, 6. kliky na přízemní hrazdě, 7. sedy-lehy na lavici. Po skončení celé sady si ji můžeme ještě jednou nebo dvakrát zopakovat, ale méně je někdy více, především pro začátek.

Po skončení posilování je dobré se uvolnit a za hlubokého dýchání protáhnout namáhané skupiny svalů pro lepší regeneraci.

Tak co, ještě stále sedíte na gauči a čtete noviny?

Barbora Turbaková

 

Kde najdete Sportovní areál koupaliště

Sebranice 100, 569 62, Sebranice u Litomyšle


Stránky zdarma

Vytvořte si vlastní webové stránky zdarma na doméně www.sebranice.cz

Registrujte se zde

WebArchiv

STRÁNKY ARCHIVOVÁNY NÁRODNÍ KNIHOVNOU ČR

Návštěvnost stránek

519013